Thursday, January 12, 2012

S+S

S nagu statistika!
Nimelt leidsin ma oma blogija profiililt selle nupu, kust saab külastajate voolu jälgida. Uskuge v6i  mitte, aga viimase 24 tunni jooksul on minu blogiaknakest lahti tehtud 159 korda. Mida?! Tuleb küll kahjuks t6deda, et 116 klikki on tehtud USA-st ja vaevalt, et nad midagi mu kaunist jutust aru said. Samuti on Vietnam ja Jaapan mu külastajate seas. Päris cool v6i mis. Kokkuv6ttes teeb Eesti aga k6igile teistele riikidele umbes tuhande punktiga ära. 1220 külastuskorda. Olete teinegikord mu virtuaalsesse kodusse oodatud :)

S nagu Saunawelt!
Niisiis minu esimene selle aasta unelm on ilmsiks saanud ja kuigi unelmad tavaliselt reaalsuses natuke maisematesks kipuvad kujunema, ei olnud sellel korral eriti p6hjust pettuda. Jah, see natuke hirmutav saksa saunakultuur, kus mehed naised paljalt segamini saunas käivad sai t6esti kinnitust. Kaugeltki polnud see aga nii hirmus kui v6ib arvata. Basseinimaalimas oli asi eevadest ja aadamatest veel päris kaugel. Kui aga sauna poole liikuda, siis pidi t6dema, et paljaid inimesi ikka paistis. Siiski vähe. Paljudel naistel oli rätik ümber ja meestelgi käeulatuses. K6ik tundus kuidagi normaalne. V6i noh, kui välja arvata see, et neil on leiliviskaja ametikoht. Lisaks vee kallamisele peab selle "eriala" omanik veel ka väga hästi oskama käterätikut lehvitada. "Tere, mina olen ametilt käterätikeerutaja" heheee :D Väga kummaline ikka minu jaoks. Aga ei tohiks naerda, see töö on kuratlikult raske. Kord tunnis minna sauna ja kolm korda k6ik saunakivid veega üle uhuda ning iga korra järel kogu saunatäiele rahvale käteräti-tuule etendust teha. Pingipeal istuda oli aga m6nus. L6puks hakkas eestlaselgi nii kuum, et pärast sai 6ues külmavee basseinis korralikult supeldud. Värska tuli meelde...
Seal leidus veel k6iksugu p6nevat kraami. Bassein, kus muusika mängis ainult vee all v6i hubane  veinivaatide ja kaminaga saun, aurukas ja aroomisaun ja bronhhidele hea saun ja saun, kus sai ajalehti lugeda (v6i niisama külmetada) jne. Bassein väljas ja sees ja igasugu mullilisi ja keerulisi veevärke. Lihtsalt super l66gastus (:

4 comments:

  1. Ja palju maksab Saksamaal selline lõbu? Lool maksab on 1,60Eurot, kui sul juhuslikult meelest on läinud.
    emmmmmmmmmmmmmmmmme

    ReplyDelete
  2. 1,6 eurot on Eesti ujula kohta ikka väga odav muidugi. Tallinnas vist alla 6 euro ujuma ei pääse... Ma maksin veel 4 siin juurde ja sain korraliku elamuse (:

    ReplyDelete
  3. Jajah. Mul tekkis sama küsimus, et palju see lõbu maksis.
    Võrdluseks võib tuua Rakvere Aqua Spa, kus on nii sauna kui veekeskus. Pilet maksab täiskasvanule nädalavahetusel 17€/2,5h, sooduspilet 12€
    Kui seal oli pilet tõesti 10€, siis on see odavam kui meil!

    ReplyDelete
  4. Pärnu "Tervis"küsib SPA külastuse eest 10 euri. Seal neli eri sauna,lisaks mõned basseinid.

    ReplyDelete