Wednesday, January 11, 2012

Sära

See juhtus ükspäev Eestis, kui mu ema mind autoga rongile viis ja enne mu minekut küsis: "Kas sul helkur ikka on?" Alguses ei saanudki kohe nagu pihta, et ah jaa, helkur... Ah jaa!, nüüd Eestis ju kohustuslik. Muidugi polnud mul helkurit. Ükskord oli Weimaris ka helkur teemaks olnud. Peale seda kui britiga ükskord õhtupoolikul peaaegu auto alla jäime. Küsisin, et kas tal siis seda..., et kas sul seda.... sätendavat asja siis pole? Peale mu kahe suupoolega seletamist sai ta aru küll, aga jäi ise ka mõttesse, et kuidas nad seda siis nimetavad.  Reflector pakkus ta. Ütles, et seda kannavad põhimõtteliselt ainult lasteaia lapsed.
Niisiis võtsin ma sel tumedal eestimaa õhtul, aga vb polnudki veel õhtu käes, ema kotilt häda pärast helkuri ära ja panin oma jope külge rippuma. Selline mitte eriti helkuv pehme helkur. Kole Mart Laari pilt ka veel peal. Vähemalt jäi trahv saamata ja nüüd ripub see siiani mu musta jope küljes. Tundub, aga et pean sellega midagi ette võtma. Siin haarab see liiga palju tähelepanu. Oleks siis ilus lumehelbe-helkur, aga eks sa ürita seletada, et mis onu nägu sul jope küljes on. Või siis tuleb rääkima hakata väga pimedatest eestimaa päevadest ja õhtutest. Ei ole see Eestlase elu siin kerge :D

1 comment: