Monday, January 16, 2012

Olematus ja tulemine

Ülikooli tundide poolest pole mu esimene koolinädal just väga produktiivne olnud. Viiulimängija ja laulja kuskil ära veel, saateklassi õpetaja haige ning eriala õpetaja sisseastumis eksameid kuulamas. Niisiis jaanuaris on mul siiani olnud 45 minutit eriala tundi ja professor tuleb Weimarisse järgmine kord 26.jaanuaril. Niisiis harjutused iseseisvaks eluks...

Kui siiani olen arvanud, et see arvude maagika ja kasside üle tee voorimine võib vastupidiselt head tuua, siis seekordne reede 13, oli kergelt öeldes küll lausa nõme. Eks ma olin ise ka süüdi. Milline teine puupea unustab oma mobla kõige kaugemasse harjutusmajja, kuhu läheb buss ainult kord tunnis!?! Sellele lisaks selgus veel, et eriala tundi tegelikult ei toimugi, sest trobikond aasialasi tahaks kooli õppima tulla. Mõttetu kaks korda edasi ja tagasi sõit. Sellel päeval ärkas ellu loomulikult ka mu hammas paremal all nurgas. Tere tulemast sellesse maailmasse hambake!!  Palun, ära ainult valuta enam!!!!!

No comments:

Post a Comment