Monday, January 9, 2012

Reis ümber maailma

Tallinn-Stockholm-Frankfurt-Heidelberg-Wörth-Strasbourg-Reini äärsed veinikülakesed-Karlsruhe-Weimar

Vot selline oli minu reisike. Kõik oli lihtsalt SUPER!!!!

Siinkohal teekski kohe suurema ülistuskõne ja tänaks esmajoones sõpru, kes mulle peavarju ja sööki heldelt jagasid. Sooviks ka kummarduse teha Estonian Airile, sest lend oli igati tip-top. Aitäh natuke liiga kallitele Stockholmi metrooliinidele, kus inimesed ainult kõrvaklappidega ringi liikusid ja telefoniga rääkides sulle silma sisse vaatasid. Jäin ellu on kõige kohutavamal maandumisel SASiga Frankfurdi kohal. See lennuk laperdas ikka viimase hetkeni nii, et mul oli  süda varba otsast välja tulemas. Lufthansa oli selle eest aga nii helde ja andis mulle tasuta uue kohvri, sest seda transportides, oli paki välispinda auk tulnud. Asjaajamise eest tänud mu sõbrannale ja tänud ka sõbranna sõbrannale, kes Frankfurdis meile väikese ekskursiooni tegi ning hõrgutistega oma kodus kostitas. Tänama peaks Deutsche Bahni (saksa raudteed), keda ma küll suurema osa ajast päris karmilt oma identiteedi vahetamisega petsin. Kalli mu heale sõbrantsile, kes mind Heidelbergi, Wörthi, Strasbourgi ja oma isa sauna kaasa võttis. Ja need Reini äärseid viinamarjamäed ja väikesed külakesed.... Oeh... Ilus.

Aitäh kõigile, kes seda kirjakribinat siin loevad. Eestis olla oli lihtsalt suuprepärane. Igatsen juba!

2 comments:

  1. mina igatsen sind ka juba ! ! !
    Nii tore, et sul selline vahva tagasireis oli ja et sul palju HÄID sõpru ja sõbrannasid on ! :)


    KALLLLLLID

    ReplyDelete
  2. Tore et kindel pind jälle jalge all ! Kohvrisse tuleb auk lausa iseenesest kui lähed laenatud kohvriga reisile, Lufthansa peaaegu ei olegi süüdi :)
    emmmmmmmmmmme

    ReplyDelete