Thursday, May 24, 2012

Siis kui pärnad õitsevad...

...mõtleb Anni tuleviku peale ja mitte ainult ei mõtle, vaid tegutseb ka. Nimelt on mul olemas lennupilet Eestisse 19.juulil!!!!

Eesti ja pere ja suvi ja sõbrad ja soojad ilmad ja kõik see on muidugi mega, aga tegelikult meeldib mulle siin ka väga olla... Veel ei tea, kas mu plaan ka õnnestub, aga täpselt nädala pärast 31.mail teen siia magistrisse sisseastumiskatsed. Sõbrad ja tuttavad, kes mind parema meelega Eestis näha tahaksid, hoidke ikka mulle pöialt. Välismaal õppimine annab nii palju juurde!

1 comment:

  1. Mina hoian kindlasti pöilat sulle kallikene !!!!!
    Sa oled ju nii tubli ja nagu nii läheb väga väga hästi !!!! :)

    Muidugi tahaks sind siia tagasi...aga , kui sinu soovid täituvad, siis oleme ikka õnnelikud !

    Kallid sulle sinna !
    Edith

    ReplyDelete