Sunday, May 13, 2012

Kallis emme!


Ilusat emadepäeva maailma kõige paremale emale- minu emmele!

Kui ma vaid suudaksin ka kunagi olla sama supervõimekas. Kõige hoolivam, armastavam, mõistvam. Ema, kellele võib kõiges rääkida ja kõike küsida. Naine, kellel on suurepärane maitse, kunstniku hing. Keegi, kes on nii õrn, aga peab vastu ka mootorratta retked ja tormiga telgis magamised. Päikeseline inimene, kes leiab hea lahenduse igale olukorrale. Ükskord ütles vist isegi naabrist nõiataadike, et minu emmel on väga tugev positiivne aura. Ei saa ju olla kahtlustki, et minu ema on maailma parim!!! Suur-suur kalli!!!


Kingitud kingituse tagasi kinkimine :)

Kõigile teistele emadele ka muidugi ilusat emadepäeva!

2 comments:

  1. Võttis silma märjaks kohe, näe miuke piripill su emmme on...

    ReplyDelete
  2. Ei ole piripill, kallis on mulle mu emme :)

    ReplyDelete