Wednesday, May 9, 2012

Arbeit

Oma töö otsimise, leidmise ja proovimise seiklustest polegi ma siia veel kirjutanud. Igal juhul proovinud olen ma siin kooli kõrval juba päris palju väikeseid tööotsi.
Esimesena leidsin endale töö lapsehoidjana. Kahjuks piirdus aga kõik ainult pere tundma õppimise ja ühel korral paar tunnikest ühe lapse hoidmisega. Tore oli aga saksa peret näha. Ise ütlesid nad küll, et pole väga tüüpiline mudel. Siiski tundub mulle, et selliseid ülikoolist välja kasvanud peresid on päris palju. Ärge te nüüd arvake, et tegemist oli noorte vanematega - ei, sugugi mitte. Saksamaal on ju ülikooliharidus tasuta ja õppijate vanus on väga erinev ning lõpetamisega venitamine liigagi normaalne. Tundus aga, et pere ei teadnud ise ka, mida nad tahavad ja nii nad olid algusest peale kuidagi viletsad ühenduse võtjad. Mis ma ikka siis surgin. Hoidmisega sain kenasti hakkama, kuigi laste 4aastane vanusevahe tegi asja nati keeruliseks.
Järgmisena sattusin ma justkui kuhugi filmi. Töökoht oli hotelli restoranis. Õhtusöögi kõrvale jookide tellimuse vastuvõtmine ja laudaviimine. Tundub nagu päris tavaline kelneri töö, aga kui te vaid kujutaksite ette, kui suur see köök oli, kust läbi tuli minna. Ma olin pidevalt eksinud!! :D Töö ajal sai veel hakkama, aga kui siis pärast tööd oli vaja riietusruum üles otsida, polnud mul tõesti enam õrna aimugi :D Keeleliselt oli see töö ka alguses päris keeruline. Eriti kui inimesed küsivad su käest mingit Spezit, mida menüüs üldse pole. Kõigile kokteili sõpradele siis teadmiseks, et kui teil kunagi peaks pähe tulema Saksamaal Colat ja Fantat segamini juua, siis just seda nimetatakse Speziks. Väkkk!!! :D Rahvast oli tollel päeval mega mega palju ja õnneks ma kedagi õluga üle ei valanud :D Seegi tööots jäi aga ainult ühekordseks proovimiseks, sest töötajaid neil tegelikult nii palju vaja ei lähe, kuna külaliste arv pole tavaliselt nii suur kui tollel päeval.
Vahepeal oli veel üks pisike lehekeeramise ots. Nii hariv oli näha kõrvalt professionaalse kammeransambli proovi ja kontsert oli lihtsalt nii hea!!!
Lõpuks olen ma nüüd aga endale väikese koolikõrvase töökese leidnud. Nimelt jooksen paar korda nädalas telgis ringi :D  Tegelikult on tegemist ideaalse mini töökohaga. Töö on lihtne ja üldselt nädalavahetusel alates kella 18st kuni nati üle südaööni. Peeglitelgis toimuvad igal õhtul kultuuriprogrammid/kontserdid ja muidugi saavad külalised sinna juurde ka head sööki ja jooki. Minu tööke ongi tellitud joogid/söögid laudadesse viia. Esimesel õhtul oli muidugi segadus suur. Seal on laudasid kuskil 80 kanti ja kui need kõik sajad inimesed juua ja süüa tahavad, on jooksmist muidugi palju. Köögi poolel oli mul veel ka selline boss, et ühestki ta sõnast aru ei saanud. Mõtlesin, et oehhh jessuke, hakkab raske olema... Õnneks on seal minusuguseid väljamaalasi ikka mõni veel ja lõppkokkuvõttes tulin väga viisakalt kõigega toime. Järgmiseks õhtuks olid mu kõrvad suutelised ka selle tädikese diktsioonist aru saama ja ka vahepealsest metsikust kiirusest ja pingest hoolimata, on töötada tegelikult päris tore : )

No comments:

Post a Comment