Friday, May 18, 2012

Mehestumine

Ilusa kirikupühaga on saksamaal ühendatud meeste õllejoomise püha. Taevassetõusmise püha on samaaegselt ka meeste-/isadepäev. Isadepäevaks seda väga kutsuda ei tahakski, sest päeva püänt seistneb selles, et mehed varuvad endale kastide viisi õlle ja sõidavad kampadega koos seda kuskile jooma. Selleks ehitatakse ka vastav varustus.
Ja nad võtavad seda ikka väga tõsiselt. Kell 10 nägin teedel juba kampasid ja kõik rüüpasid mõnusalt külmal hommikul õllekest. Õhtuks olid nad õnneks vist juba kuskile magama vajunud, sest salsa peole oli ära eksinud ainul üks vanaisade kamp.

Mina mehestun siin ka vaikselt. Õllet küll nii palju ei rüüpa, aga rattasõidust on mul tõenäoliselt päris kenad jalalihased. Piia, püksid mahuvad siiski veel jalga!! :D
Trennis küsis aga treener, et mis spordiga ma tegelenud olen, sest mul on väga kena õlamusklistik. Ma arvasin, et see on ikka pekk!  :D Miks muidu ma värisen nagu haavaleheke, kui ma kätekõverdusi (naistekaid) teen? See pidi olema aga sellest, et musklid pole harjunud koos töötama. Ja kust tulevad siis need koledad mehelikud lihased??? Ja kuidas neist lahti saada?? Tugev Eesti naine, klaverimängija, geenid? Peaks äkki järgmisel jaanipäeval sangpommi tõstmise naiste kategoorias kaasa lööma?
Et mehelikkus võitu ei saaks, pidi lihtsalt salsat tantsima minnes kleidi selga panema.

2 comments:

  1. Nüüd,"muuseumiööl" võitsin käe surumis võistluse. Tehti seda püsti seistes ja vastast tasakaalust välja viies. Proovi ka seda spordiala...! Järsku on eeldusi...!

    Paps

    ReplyDelete
  2. Käte surumist, küll mitte tasakaalust välja viimisega, armastavad need sakslased siin küll. Tervituse mõttes siis ikka.

    ReplyDelete