Monday, June 11, 2012

Kelnerinna igav elu

Tööl on muutunud juba nati rutiiniks. Kuna nüüd pole mul siin nii palju enam koolis asju taha vaja, siis olen lasknud ennast graafikusse panna nii palju, kui neil mind vaja läheb. See tähendas siis, et tänase seisuga olen 4 päeva järjest õhtuti tööl olnud, ning ka homme ootavad mind peeglitelgi säravad seinad.
6 nädalat on juba seal telgis ringi joostud ja tõenäoliselt olen ma poleerinud juba igat sealset klaasi. Neid lüüakse nimelt igal õhtul käsitsi läikima. Ma olen vedanud laudadesse tõenäoliselt kõik neid tuhandeid taldrikuid ja siis laudadelt jälle selle kõik ära. Ma olen õppinud ära saksakeelsed sõnad: pühkima, hari ja kühvel, määrdunud, must, ära viskama, pesema, kuivatama, poleerima ja palju palju muud. Olen tulnud välja minu jaoks keerulistest olukordadest. Kas teil soolapulki ka on, küsis klient. Salzstangen?!??? Jaa, nüüd ma tean, et need on soolapulgad, aga ka siis sai kenasti naeratatud ja öeldud, et ma kohe küsin. Ise mõtlesin, et mis asi see soolane stange siis ka olla võiks...
Veel üks jalgpalli hõnguline nädal ja telk pakitaksegi kokku. Miks jalgpalli hõnguline? Kas te siis ei teagi??? Mingi jalgpalli MM või OM või EM või ma midagi igaljuhul on käimas ning sakslased on hullumas. Töötajad vaatavad pauside ajal ja salaja ka tööpostil olles jooksva mängu tulemusi. Kontserdi külastajad nihelevad toolidel ja küsivad meilt mängu seisu. Mina aga ütleks selle peale saksa keeles, et mul on jalgpallist völlig egal (täiseti ükskõik). Kuidas sellest hullusest aga ringiga mööda minna, seda ma ei tea...

Täna oli meil tööjuures selline esineja. Mina sellest saksa huumorist veel aru ei saa, aga 450 inimest nautisid  sellist asja: http://www.youtube.com/watch?v=lDJgtemS9MA

2 comments:

  1. jalgpalli EM - ma ka vaatan :)

    Saksamaa võitis esimese mängu vastu Portugali, selleks nad hulluvad !!! :)

    aga edu sulle töö juurde !!!

    ReplyDelete
  2. Nüüd saan ma alles aru, miks see skandaalne Iiri-Eesti mäng nii tähtis oli.

    Aitäh Edith! Loodame tööjuurde jahedat ilma, siis v6ib ka loota, et kliendid mu käten6rkusest kokteilide dusse saama ei hakka :D

    ReplyDelete