Sunday, October 16, 2011

Igatseda on ka vaja

Mul on vaikselt lähemale hiilinud koduigatsus.
Ükspäev jalutasin tänaval ja kaugelt kuulates mängis moosekant täpselt seda setu viisi, mida me suvel üritasime meelde jätta ja mida ümisedes karguse samme matkisime. Lähemale jalutades see enam täpselt sama laul ei olnud.
Täna jälle avastasin sõpradega kohvikus istudes, et vaasis on krüsanteemid. Ei saanud kohe teisiti kui pidin nuusutama. Need on ju alati need lilled olnud, mis ema kõige viimasena veel kasvuhoonesse istutab ja siis kui lumi juba peaaegu maas, võib veel nende lillede karget lõhna tunda.
Mul on siin palju sõpru ja tuttavaid, aga midagi oleks nagu ikka puudu...
Igatsen..
Pai.

4 comments:

  1. Kindlasti igatseb KODU ( kõik su sõbrad ja tuttavad ja perekond...) sind ka !!!
    aga aeg lendab kiirelt...


    kallid-musid-paid ! :)

    ReplyDelete
  2. Need sõnad on siin kõik nii õiges järjekorras...

    ReplyDelete
  3. teaad, kui mina Aussis koduigatsust tundsin, siis ma kuulasin seda lugu http://www.youtube.com/watch?v=5HKDXhOE1zE ja tundsin, et ma olengi see inimene, kellest see lugu käib ja et pean nautima seda, mis hetkel on, sest elu on liiga lühike selleks, et seda igatsuse alla ära matta. naudi ja leia Saksamaal neid asju, millest pärast KODUS olles nägu naerul mõelda saaksid. ole õnnelik, sest Eesti ning sõbrad-pere-tuttavad ei jookse su eest kuhugi (:

    ReplyDelete