Wednesday, October 5, 2011

Algas kool

Kus need inimesed siin küll harjutavad???? Mitte ühtegi klassi pole ju vaba!!
Täna olid mu esimesed tunnid: noodistlugemine ja eriala.
Minu eriala professor on Balazs Szokolay. Vaadake ise, kes ta on: http://www.szokolaybalazs.com/
Kõik on uus ja põnev ja huvitav, aga see klassi probleem teeb murelikuks. Eriala tunnid on 1,5h pikad ja kuna õppejõud käib 2 korda kuus, siis pean juba ülehomme uuesti tundi minema. Ülehomme on ka trioga   kokkumäng ja mul pole veel lõpuni lugu vaadanudki! (Seda mängime http://www.youtube.com/watch?v=pw3G0EdnkT0  )  Homme pean mingi kavalusega endale kindlasti klaveri leidma!!!!
Saate klass on mul siin ka. Hiinlannast sopraniga, kes inglise keelt ei räägi, hakkame Schönbergi op 2 mängima. Midagi pedagoogilist peaks ka olema, aga veel ei tea täpselt.
Täna on terve päeva selline "oehh" tunne. Aega nagu oleks harjutada, aga kõik ruumid on täis. Siis saad ruumi ja varsti tuleb õppejõud sisse. Klasside jagamise süsteem on siin ka täitsa paigast ära. Ma pole veel kõigele pihta saanud, aga igaljuhul on siin nihverdamisruumi palju ning alati on ka võimalus minna harjutama kell 7, siis saab vähemalt 2 normaalset tundi mängida. Lisaks kuulsin ka, et ühes majas on võimalik terve öö läbi mängida. Pean veel täpsemalt uurima (;

No comments:

Post a Comment