Tuesday, September 20, 2011

Minu Weimari kodu

Mis tuleb teil esimesena silmeette sõna "ühikas" peale? Mina aju genereerib postreid täis pidevalt natuke sassis toa, kus elab vähemalt kaks inimest. Vb tuleb see mu keskaaegsest kogemusest, aga Weimari ühikaga see kohe teps mitte ei klapi.  Nimelt on mul siin suur tuba. Ma pakuks, et kuskil 13-15m² ja ma ei pea seda õnneks ühegi pilu ega muu loomaga jagama. Isegi hüppavaid ämblikke siin pole, kuigi juttude järgi peaksid need selles linnas elama. Ämblike asemel on siin kõledad valged seinad, Wc koos duššiga ja köök, mida pean jagama vaid veel ühe toaga, kus elab ka üks inimene. Kuna see inimene veedab tõenäoliselt veel oma suvevaheaga (jah, kool pole veel alanud), siis on see  puhas luksus.  Selle fäänsi elukoha ainus miinus on see, et siin pole kellegagi suhelda!!! Päris nii ei saa tegelikult öelda. Tegemist on pärsi suure kahest majast koosneva kortermajaga ja paljud uustulijad ja erasmuslased on siin ulualust leidnud. Sakslaseid tuleb aga tikutulega taga otsida, sest fuajees olev postkastide rodu paljastab elanike nimed. Julgelt võib öelda, et kollaseid tsugrimugri nimesid on siin üle 60% + siis veel kõik Jovannid ja Hoseed. Eripäraseks teeb elukoha veel see, et siin on harjutusklassid koos mega halbade pianiinodega ja kui üritad isegi pianos mängida, siis üürgab ikka kogu maja. Kõige "toredam" on see, et minu tuba on täpselt nende klasside kõrval!!! Muusikast siin juba puudus ei tule... Õnneks on harjutusaeg piiratud -  peale 20.00 ja pühapäeviti saab oma kõrvu puhata. Hoolimata nendest vapustavatest helidest selgus, et seda poolt majast, kus mina elan kutsutakse uueks. Vahe seisneb selles, et kööki ja dušši peab jagama 2 mitte 6 inimesega, ilusam, puhtam ja kodusem on siin ka. Hirmuga kardan oma tulevast n-ö korterinaabrit. Kujutage ette, kui variant üks: iga õhtu on siin pidu; variant kaks: köök on pidevalt kollast löga ja nuudleid täis.
Nii ma siis elan siin ilusas ja õnneks veel löga ning nuudliteta ühikas.

2 comments:

  1. Täht "õ" reedab see-eest, et sul on nüüd tuppa levinud internet! Õnnitlused! Seegi juba leevendab suhtlusvajadust jõudsalt. Lae Skype alla ja siis oledki põhimõtteliselt kodus kogu aeg.
    Ära seda karda, et iga õhtu pidu või nuudlid olema hakkavad, sest need pilukad ja Hoseed 1) oskavad väga hästi süüa teha 2) ei kannata ABSOLUUTSELT alkoholi, võrreldes eestlastega, loomulikult ;)
    Ma kahtlustan, et see 20.00 harjutuspiirang ongi selle mõttega, et kui maja koosneb õudsetest pianiinodest, siis kujuta ette, kui koridoris ei harjuta mitte ainult sina, vaid KÕIK klassid on hõivatud ja mängitakse grupiviisiliselt näiteks Tšaikovski 1.klaverikontserdi algust! :D Kõik koos, hästi lahus ja hästi-hästi kõvasti. Weimari waesed wanainimesed wannuvad wanapaganasse teid seal, hoolimata sellest, et ilus teos on.
    Ja lõpetuseks - mina jagan kööki 12 inimesega. Vot. :)

    ReplyDelete
  2. Tunnen kaasa köögi 12 inimesega jagamise puhul. Minu nuudlikartust sa ei suutnud vähendada. Alkoholiga võivad tõesti sellised lood olla ja isegi kui nad palju napsu suudaksid võtta, siis pole õnneks nende pilude keel ka just kuigi vali..

    ReplyDelete