Friday, April 13, 2012

vurra vurra

Mina vurisen nüüd jälle jalgrattaga ringi! Kohe väga hea meel on, et oma varastatud tagumisele rattale asenduse leidsin. Kui tore, et ülikoolil on oma tudengite rattatöökoda. Veel toredam, et ma tabasin ka selle lahtiolekuaega. Vurasin sinna kohale ühelt vanalt rattalt võetud väga loperguse tagarattaga ja  kuna lopergus oli ikka liiga lopergune, leidsime töökojast uue rattasisu (velje?) 5 euri pidi uue rattatüki eest maksma, aga see on ju lausa peaaegu muidu! Eile vuras igaljuhul mu kulla-kallis väga hästi ringi ja tõi mu kenast peale salsa tantsimist koju. Salsa peod on siin iganädalased sündmused ja eks minagi olen vahest oma jalga keerutamas käinud. Täna tegin kaasa ka tantsukursuse sissejuhatava tunni ning peol läbisin vähemalt paar tundi veel. Tantsupisik on meie suguvõsal vist ikka veres ; )

Käisin ka oma esimeses pedagoogilises loeng/seminaris. Ise küll suud kordagi lahti ei teinud, aga nüüd tagantjärgi üles kirjutatud tundmatuid sõnu vaadates on mu keeleoskuse areng ikka silmaga nähtav.  Näiteks on üheks sõnaks anstrengungslosigkeit. 21täheline sõna!!! 
Pean veel oma keeleoskusega kiitlema. Nimelt oli saksa keele rühmadesse jagamise testi ja mina olin üks kümnest, kes sai ka testi teist ja mega rasket osa kirjutada. Jee!!!


No comments:

Post a Comment