Thursday, April 5, 2012

Aaaaaaahhhhh!

On ka lihtsalt selliseid päevi, kus lihtsalt....!!! no ei lähe need asjatoimetused kohe üldse kuidagi.
Käisin eile ennast ülikooli spordile registreerimas. Oli registreerimiste esimene päev. Olin endale kenasti k6igist miljonist sopordist k6ige mugavama asukoha ja ajaga alad välja valinud. J6uan siis sinna kell 11 (reg algas kell 9) ja mitte ühtelgi neist trennidest polnud enam vabu kohti. Ok, olin ju ise süüdi, et liiga hilja läksin...
Edasi, peale l6unat 13.30 pidi saksa keelde registreerimine ja test olema. Lähen siis kenasti täpselt selleks ajaks kohale ja       kööga. Saksa keele 6ps oli vale kellaajaga meili saatnud. Test algas juba kell13! Phhh!!! Järgmine nädal on ka test ja oleks ju k6ik tore, kui mul samal ajal juba kahte tundi ei oleks. Alati, alati on k6ik asjad ühel ajal! Ma lihtsalt ei saa aru, mis kosmiline j6ud see on. Ja arvate, et peale seda ja 1,5 tundi klassi ootamist, oli mul väga inspireeritud meeleolu...? Oh ei!

Täna jätkus k6ik samas v6tmes:
S6branna ei j6udnud minuga l6unale ja peale seda jalgratast parandama. Toit oli sööklas lihtsalt kuidagi eriti maitsetu. Rattatöökoda oli 6igel ajal kinni. Pedagoogilise praktika 6pilane ei ilmunud tundi. Klasse ei ole ja kui nüüd selgub, et rattatöökoda täna ka uksele märgitud ajal lahti ei tehta, siis v6ib küll öelda, et see on 100% eba6nnestunud päev.

Mingi imelik tähtede seis vist, ei teagi mida muud süüdistada.

No comments:

Post a Comment