Thursday, February 2, 2012

Tarlalalaa

Lauljatel on ikka nii teistsugune maailm. Käisin neil n-ö külas. Nende majas oli väikene ettelaulmine/kontserdike. Proovi mõttes esitasime oma eksami kavast 4 Schönbergi laulu op 2. http://www.youtube.com/watch?v=rxv2NkTtacQ&feature=related  (kahjuks pole ühtegi head naislauljaga varianti). Tore on mängida, kui hästi välja tuleb. Lauljatele meeldis tollel päeval. Mu hiinlannast laulja on ka ülimalt tore. Leppisime kokku, et läheme üks päev koos sauna. Peab tõdema, et ma oletasin, et aasialased ei ole väga sauna inimesed, aga ta pidavat kord nädalas ennast kuumutama... Peale kontserdi mindi muidugi dringile, aga ma näitasin väga hoolsast küljest ennast ja jäin saali harjutama. Mõnus oli üksi suures saalis ilma igasuguste klassi trügijate ja kõrvalt ruumist kostvate helidata olla.

Täna aga võtsin julguse kokku ja tegin telefonikõne saksa keeles võhivõõrale. Mul on totaalne kompleks telefoniga saksa keeles rääkida. Käte ja jalgadega ei saa seletada ju. Kõik läks aga suht libedalt, kui välja arvata see, et mu nime need saksalased kohe kuidagi hääldada ei oska ja ennast Annaks ka ristida eriti ei taha. Või hakkaks ennast Anneks kutsuma...? Igaljuhul mulle tundus, et ta sai mu jutust aru. Niisiis on mul telefonikõnejärgselt olemas küüt (mitfahrgelegenheit) Erfurtist Leipzigi või eks laupäeval ole siis näha, kas leiame auto üles või ei :D  Ööbimiskoht on ka sõbranna sõbranna õe juurde kaubeldud. Kui kellelgi on teada mõni asi, mida Leipzigis kindlasti tegema või nägema peab, siis kiiiirrrrjuuuutage!!!!
Päikese käes säravaid jäähelbekesi teile!

1 comment:

  1. Leipzigist tuleb kindlasti sõbrapäevakaardid teele panna!

    Muah!

    ReplyDelete