Monday, February 27, 2012

Nokk kinni, saba lahti

Tervis on nüüd enamvähem õnneks tagasi ja kuna kooli ka praegu ei ole, oleks tahtmine midagi huvitavat korda saata. Kui nädal tagasi koolis elu kees ja söökla oli infovahetuse põhipunkt, siis nüüd on kõikjal vaikus. Selle nädalaga on kõik ära reisinud. Esimesena kadusid sakslased ja seejärel kõik teised karvased ja sulelised. Need, kes aga siia jäänud on, on kuidagi loiud.

Kaua sa seda klaveritki jaksad harjutada. Kuigi harjutamist on küll ja rohkemgi. Ühe tšello mängijaga hakkame Šostakovitši tšellosonaati tegema. Üks värvikas video sonaadi 2.osast: http://www.youtube.com/watch?v=0hwHCxpPWuk&feature=related
Trioga on järgmisena kavas imeilus Rachmaninov, kus mõnes kohas oleks mul  6 sõrme vaja :
http://www.youtube.com/watch?v=GfiFfqdP5rE

Niisiis, et kuna oma elu tuleb ikka ise huvitavaks teha, siis otsustasin minna täna juuksurisse. Eks teravaid elamusi või ju ikka oodata, kui üritad juukseid näidates ja kääri häält järgi tehes seletada, et sak-sak oleks tukka vaja lühemaks lõigata. Bussiga linna poole sõites suutsin ikka õnneks esimese lause välja mõelda. Tukk on saksa keeles nimelt eriti nunnu sõna: Pony. Astusin ma siis esimesse salongi sisse ja tulin oma geniaalse lausega esile, juuksur vaatas mind natuke ja küsis, kas kümne minuti pärast sobib. Super! Istusin ootama ja kribasin samal ajal, kui ta ühele saksa vanaemale värvi pähe pani, oma vanaemale postkaardi valmis. Juuksuritooli istudes ei olnud isegi hirmu. Spetsiaalselt olin sellel päeval ka prillid ette jätnud, et pärast oleks ikka huvitav üllatus. Üllatuseks hakkas hoopis tema mind aga küsimustega pommima, et kas viltune tukk. Ma muidugi ei saanud esimese hooga aru ja noogutasin. Õnneks seletas ta siis edasi, et kui lühikeseks üks pool võib jääda. Lõpuks küsis veel, et kas nii või soovin ma rohkem järku. Järku!? Kust ma sellist sõna üldse teada võiksin? Eesti keeleski pole see kõige tavalisem sõna, inglise keeles ma seda ammugi ei tea. Küsisin julgelt seletust ja lasingi oma tuka otsakesi väheke karvasemaks pügada. Ilus jäi. 10minutiga oli tal töö tehtud. Ütles veel, et kiire ja valutu. Muigasin ja mõtlesin, et huvitav palju see siis mulle maksma läheb...

...trummipõrin....

Ja siis lausub juuksur: Meie salongis on tuka lõikamine tasuta.

2 comments:

  1. Tulen ka tukka lõikama...aga pane mu saadetud toiduainete hinnad blogisse ülesse. Siis on nagu majanuse eri kohe...

    paps

    ReplyDelete
  2. Majandushuvilised vaadake palun üks postitus allapoole!

    ReplyDelete