Sunday, March 4, 2012

Ennast kiitmast ma ei väsi.

Et oma häid külgi ikka korralikult esile tuua, siis kirjutan pika sissekande sellest, kuidas ma käisin juba teist korda sellel nädalal jooksmas. Olen ju tubli, eks?!! Ja siis ma käin veel korralikult harjutamas ja olen aktiivne suhtleja ja mu saksa keel läheb aina paremaks jne jne.  Kõik see on muidugi õige ka, aga ma parem vaikin oma toa põrandast, kus võiks lapsed liivakasti mängida ning riidekuhjadest, mis on katnud kõik mu toa toolid. Ma pigem ei maini, et oma eriala harjutamise asemel hiilin ma oreliklassi või mängin kammeransambli lugusid.  Ma parem ei loe kokku neid tühjalt kulutatud tunde arvuti ees või filme vaadates....

Niisiis Tubliduse tänane jooksumarsruut nägi välja selline:

Jõeke

Teades eestlaste vihast muttidevastas võitlust võivad vaesed loomakesed varsti ju  ohustatud liikide sekka kuuluma hakkata. Mina aga tean, kus mutikasvandus on. Gothe ja Schiller on ammu surnud. Tundub, et Weimar on oma uue tõmbenumbri leidnud - mutila!

Park
Majake pargis.


Linnuke

Märtsikellukesed all vasakul nurgas.  

Onn ühika vastas. Kui mu toa valged seinad mind hullumiseni ära tüütavad, siis  saab looduslast mängida.  Kuskilt peaks ainult kasvu vähendavat vedelikku saama... 

5 comments:

  1. Nii nii, esiteks on see linnuke musträstas, teiseks, mis lilled need maikellukeste kõrval on? Kollased ülased?

    ReplyDelete
  2. Tunduvad jah nagu ülased olevat, aga kasvavad aedades nagu lumekellukesedki ja lehed on natuke paksemad kui normaalsel ülasel, aga siiski sarnased. Valgeid ülaseid pole ma näinud. Veel.

    ReplyDelete
  3. Need on vist lumekupud.Tee mõnest lähemalt pilti!
    emmmmmmmmmmmme

    ReplyDelete
  4. Tähelepanelikud lugejad on avastanud suure vea, mis heidab varju tervele meie perekonnale...
    Aprilli-,märtsi-,maikelluke, mis on mis!? Pildil all vasakus nurgas on
    http://et.wikipedia.org/wiki/Kevadine_m%C3%A4rtsikelluke
    Mitte,
    http://bio.edu.ee/taimed/oistaim/maikellu.htm
    Paps

    ReplyDelete
  5. Aitäh tähelepanelikud lugejad!!! Muutsin pildi all nime ära. Muidugi on tegemist MÄRTSIkellukestega :D
    Lumekupud sain vist ka eile pildile või vähemalt teisi kevadlilli : )

    ReplyDelete