Saturday, November 19, 2011

sulla-mulla

Aga mina käisin ujumas!! (:

Ilus bassein oli. Vesi oli mõnus. Ujumist polnud ma ära unustanud. Rahvast oli ka parasjagu nii palju, et kõik mahtusid ujuma. Ilus!

Basseini pääsemine  polnud ainult kõige lihtsam. Õnneks olin ma koos ühe vana kalaga, nii et suutsin ainult korra pea täielikult kaotada. 
Riietusruum oli meestel ja naistel koos. See tähendas seda, et kõigepealt tuli kõigi oma kodinatega minna kabiini ja ujukad selga tõmmata. Tulin oma jope, saabaste, kogu riidevirna ja kotiga siis kambrikesest välja ja kohe üldse ei saanud aru, kus kapid ja bassein siis on. Sõber oli ka justkui maa alla vajunud. Imelik oli bikiinide väel küsima ka minna, et vabandust, aga kus see vesi siin siis on :D  Natukese aja pärast suutsin siis ikka välja nuputada, et ega ilma asjata poleks kabiini teisele seinale kirjutatud "ilma jalanõudeta". Ühest uksest sisse ja teisest välja ning nii saigi nagu Narnia lugudes imelisse basseinimaalima läbi kapi astutud.
Duššid olid muidugi meestel ja naistel eraldi, aga poleks isegi vaja olnud, sest esiteks ei pesnud ennast eriti keegi ja teiseks, kui keegi viitsiski ennast vee all lobistada, siis sündsalt ujumisrõivastes. Siit õppetund: ujula pole koht pesemiseks ja paljas keha on tabu. 
Ma muidugi lootsin, et ujumisasutuses on saun. Oli. Pärast tuli välja, et jah, saun on täitsa töökorras, aga sinna tuleb eraldi 8 eurone pilet osta. Ei hakanud oma raha parem raiskama. Mine tea, pärast on külm kah veel. Pealegi oli mul kaaslaseks tsiilikas ja vaevalt, et ta saunas kaua vastu oleks pidanud :D 


No comments:

Post a Comment