Monday, July 16, 2012

Feier

Minu erasmuslase õppetöö on läbi. Punkt. Tehtud. 15.juulil lõppes ametlikult semester. 

Nüüd on veel ainult vaja kõik järgmiseks aastaks organiseerida ja suveks graafik teha. Ja ma ei tee selle graafikuga sugugi nalja. Kuigi endagi võtab muigama. Praegu on asi aga juba päris tihe. Suvitamine, peod, sõbrad, perekond. Suvi!  Kui kellelgi on ettepanekuid, mida peaks suvel kindlasti tegema, siis kirjutage!!
 
Mina pole muidugi ainus, kellel õppetöö lõpp on käes. Käisin nimelt nädalavahetusel tööl. Arvake ära mis üritused toimuvad praegu?? Lõpupeod muidgi! Abi-ball'iks kutsutakse seda. Abituuriumi lõpuüritus siis. Abituurium tuleks ka vb veel lahti seletada. See peaks siis olema nagu viimane klass, mille lõpus tehakse ülikooli astumiseks vajalikud eksamid. See on tihti ka n-ö13 klass ja eksami tegemine pole neile, kes ülikooli astuda ei taha, kohustuslik. Ühesõnaga - keeruline. Seletada tahtisn aga lihtsalt seda, et Abi-ball ei tähenda üldse mitte seda, et abivajajad tantsiksid, vaid ennast on ikka ülesse löönud kamp keska lõpetajaid. Üldjoontes nägi selline üritus välja ka nii nagu minu keskkooli lõpetamine Estonias. Kui aga meie saime tunnistused, lilled ja tegime õpetajatega ning vanematega väikses näksimise ja läksime ise pärast pidutsema, siis siin jäi pidu nagu ära... Vanemate ja õpetajatega söödi-joodi, siis tuli mingi paha bänd või mingit tantsumuusikat, aga keegi nagu eriti ei tantsinud, nalja nagu ka ei visatud ja kuigi ruum oli broneeritud kella 3ni, oli natuke peale 1te plats puhas. Tuimad sakslased....?
Minule, kui töötajatele variant aga sobis. Kella 2 ajal öösel sooviti siis mulle juba schöne feierabend.  Tõlkes: ilusat puhkeõhtut! Puhkeõhtut kell 2 öösel!!! Ja nii öeldakse alati peale tööpäeva kellaajast sõltumatult.  Mõnikord on mul küll tunne, et neist sakslastest ja nende kommetest ei hakka ma kunagi aru saama...

3 comments:

  1. Viimase lõigu mõte on väga ilus.

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea kas see just nüüd ilus on, aga v66ral maal jäädakse ikka v66ramaalaseks. Näiteks peaksin vist vähemalt 200 aastat saksamaal elama, enne kui mulle m6ni nende raadiost tulev pop hit meeldima hakkaks :D

    ReplyDelete