Tuesday, December 6, 2011

Ilusat minu sünnipäeva!

Kallid ja musid maailma parimale emale ja kallile õekesele!!!
Täpselt 2 nädala pärast näeme!! ;)





Täna sõin ma hommikusöögiks sidrunikisselli :D  Täitsa tõsi jutt. Nimelt meisterdasin ma valmis vanaema ülipopi sidrunikoogi. Ja see õnnestus!!! (vähemalt vormil, maitsnud ma veel pole...) Nii tore oli üle pika aja midagi köögis meisterdada ja küll ma kirusin seda sidrunikreemi, mis pidevalt põhja tahtis kõrbeda ja paksuks kuidagi ei läinud. Aga võin öelda, et tundsin uhkust, kui koogi ahjust välja võtsin. 23aastaga olen ma nii mõndagi siin elus ära õppinud, aga nii umbes pool sajandit on veel aega oma oskusi lihvida.

Nüüd aga üks hea uudis veel. Nimelt 23 aastat peale oma sündi sain siis teada, et tegelikult olen ma peaaegu jõululaps. Nikolaustag on siin peaaegu sama tähtis kui jõuluõhtu. Püha Nikolaus (Nigul) toob lastele komme ja kinke ja kõike head sussi sisse. Muidugi juhul, kui nad terve aasta hästi käitunud on.  Mina ei saanud midagi :( Ju ma olen siis laisk olnud :D Aga andmise rõõm oli isegi veel parem. Tegin ühika peal tiiru ja puistasin rõõmunägudega mandariine sõprade uste taha. Jõuluvana geen on meie peres vist ikka sees :D   Nii tore on ette kujutada, kuidas hommikul naeratused suule tulevad (:
Kui asjale aga teisiti vaadata, siis peaks Saksamaa lastele kaasa tundma. Eestis saavad lapsed 24 päeva järjest päkapikult kingitusi!!


Käisin eile Erfurtis korraks. See maakonna keskuseks olev linn on siit ainult 17 minutit rongiga sõita. Siiani pole nag lihtsalt vajadus olnud, aga kuna väiksema grupiga minek oli, siis mõtlesin, et oleks ju tore väike turismireis sinna teha. Linn oli väga ilus! Kirikuid oli väga palju ja siin pildil olev katedral on ju lihtsalt lummav. Jõuluturud on siin igas linna kõige suuremas hoos. Ja siiani nuputan ma, et miks igal turul peab keerleva propelleriga majake olema... Targemaks saan, siis annan teada. Tore päev oli.


Täna tõotab aga veel tore õhtu tulla, sest olen sõpru-tuttavaid külla kutsunud. Mandariinid, sidrunikook, glögi ja hea seltskond. Selle aasta sünnipäev on minu arust igati korda läinud.
Muide, tänase päeva tipphetk oli sööklas, kus hispaania-itallia-tsiilikad otsustasid kõva häälega mulle sünnipäevaks laulda. Ma pidin just minema hakkama ja olin oma kandikuga püsti tõusnud. Kogu söökla vaatas mu kohmetust pealt ja pärast sain kõva aplausi osaliseks :D

No comments:

Post a Comment