Monday, December 12, 2011

Eluke

Pole ammu miskit kirja pannud, sest ei oska nagu eriti. Kõik vist juba tavaline või lihtsalt ei ole enam indu kirjutada, sest kohe-kohe ju koju tulek. Ainult veel mõni jõulupidu ja kontsert vaja üle elada.
Nädalavahetusel on mul kombeks saanud kaua magada ja siis netist eesti uudiseid lugeda, pealtnägijat või ringvaadet vaadata. Tavaliselt on laupäevaseks magamiseks põhjust muidugi ka. Selle reedel oli eestikeelse sakslase juures suuur pidu. Muidugi olid mõned eestlased ka platsis, näiteks mina ja mõni Jeenast ja siis ka veel üks Leipzigist. Neid eestlasi ikka jagub igale poole.
Pühapäev oli nii igav, et ei oskagi miskit kirja panna. Magasin ja läksin harjutama. Kõik. Täna hommikuks olin kuskilt endale aga kurguvalu korjanud. Ma hakkan juba oma tervise peale vihaseks saama. Alles ma olin nohune! Mis ma siis hommikuse tapva kurguvaluga peale hakkasin? Kobasin kapist enda eestis kaasa võetud sinepiplaastrid välja ja paning kurku soojendama. Otse loomulikult jäin aga ma kohe uuesti magama. Pärast käisin terve päeva ringi tugev punane jälg mu kaela peal. Kurguvalule tegin aga üks-null ja proovigu ta homme hommikul veel tagasi tulla!!

Et see blogi liiga igavaks ei muutuks, siis mõned pildid sünnipäevapeost :)








No comments:

Post a Comment